tbi-herman-outfits_v2

DE VRAAG

Kunnen jullie ons centrale HR-systeem en intranet óók relevant maken voor onze collega’s in het veld? Dus ook de mannen en vrouwen van alle TBI-bedrijven die niet standaard achter een pc zitten.

Ons plan
We gingen op zoek naar een gezicht en naamgever van het intranet dat als portal dient voor het HR-systeem. En dan hebben we het niet over een persoon van vlees en bloed, maar een digitale rots in de branding: Herman de HR-man.

 

Creatie
Herman kreeg van ons allerlei hippe outfits aan, passend bij de verschillende HR-thema’s. Als een ware BN’er siert hij de campagnemiddelen en we verspreidden zelfs heuse cut outs en visitekaartjes van deze vrolijke vriend. Daarnaast schreven/redigeerden wij meer dan 500 HR-vragen voor het intranet en schreven wij zogenoemde ‘inspiratieteksten’ per thema.

 

De uitkomst
Met de veelzijdige Herman stond er een compleet en overzichtelijk HR-platform. Het mooie resultaat van een laagdrempelige campagne op basis van de directe vragen en behoeften van de doelgroepen.

RESULTAAT

Campagnelook

Campagnelook & feel

Verrassend en inspelend op
belangrijke HR thema’s.

Campagnemiddelen

Een compleet HR-platform

Rijk aan goed te doorzoeken,
relevante content.

Views op social media

Een laagdrempelige campagne

Aangezet vanuit de directe vragen en
behoeftes van de doelgroepen.

digitalisering-jeff-achter-computer
tbi-herman-visitekaartjes-mockup2x
tbi-herman-poster-3
tbi-herman-poster-2
tbi-herman-poster-1

Meer weten?

Neem contact op met ons.

Gunvor AppVopak MyPulse