fbpx

DE VRAAG VAN SIDCON

Wij zijn marktleider in ondergrondse perscontainers, maar hoe zorgen we dat een groter deel van we doelgroep dat ook weet? En nog belangrijker: ons actief opzoekt bij vragen over afvalinzameling?

Ons plan

Eerlijk is eerlijk. Veel ervaring met afval hadden we niet. Maar na één gesprek met Sidcon ging er letterlijk een ondergrondse wereld voor ons open. Al is er wel sprake van een lastig te bepalen doelgroep, met verschillende beslissers binnen de gemeenten. Dus focusten we ons op meer zichtbaarheid via nieuwe content, drukwerkmiddelen en verschillende ludieke beursacties. Want adverteren óp de containers is – jammer genoeg – niet toegestaan.

 

Creatie

Twee animaties, een beursstand, een online nieuwsbrief en een kleine stilistische branding van de website. Zomaar een greep uit onze projecten voor Sidcon. Ook bedachten we de namen van twee gloednieuwe producten: de Presstation Compact en Freshstation Organic. En om de aandacht op beurzen te trekken bedachten we leuke acties, zoals vuilnis-zitzakken en bonbons in een afvalzakje!

 

De uitkomst

De acties op beurzen leverden veel waardevolle contacten op voor Sidcon. Daarnaast creëerden ze met nieuwe offline en online middelen meer zichtbaarheid bij de doelgroep. De perscontainers van Sidcon zijn tegenwoordig zelfs over de grens te vinden.

RESULTAAT

Website design en development

Nieuw design website

Online nieuwsbrieven

Online Nieuwsbrieven voor relevante doelgroepen

Interviews en gehoor

Contentproductie, inclusief interviews met beslissers binnen de gemeentes

Beursstand

Opvallende beursacties zorgden voor extra bezoekers op de stands

logo_presstation_rgb
Sidcon website mockup
Sidcon container afval rotterdam
Sidcon cadeau
Sidcon giveaway parfum
Sidcon giveaway pers
Sidcon beursstand
Sidcon beursstand
Sidcon mail mockup

Meer weten?

Neem contact op met ons.

Vopak Vitaal Marathon 2016 campagneGlasdraad koe