BE A HERO, GO ZERO

DE VRAAG 

Een raffinaderij. Niet verwonderlijk dat safety ook hier diep verankerd in het DNA van alle medewerkers zit. Safety trainingen, toolkit meetings, safety alerts: de processen zijn dik in orde. Waar wel behoefte aan was, was aan een nieuwe, frisse, aansprekende safety campagne om er blijvend voor te zorgen dat het onderwerp safety 100% tussen de oren blijft zitten van medewerkers, maar ook van contractors & clients.

ONS ANTWOORD

Medewerkers vinden het af en toe moeilijk om elkaar feedback te geven of een melding te doen. De volgende dag moet je immers weer zij aan zij samenwerken. Wij vonden dat dat aspect wel wat extra aandacht mocht gebruiken en daarom bedachten wij de campagne ‘Be a hero, go zero’. Want je bent een hero als je zo veilig mogelijk wilt werken, voor jezelf en voor je collega’s. Eigen medewerkers spelen de hoofdrol in de campagne, die zowel op kantoor als buiten goed zichtbaar is. Van posters tot online nieuwsbrief, van vloerstickers tot een prijsvraag. Gunvor Petroleum Rotterdam gaat voor 0!

HET RESULTAAT

Contact

Heb je een vraag, stuur ons een e-mail en we nemen zo spoedig mogelijk contact op met u.