WIJ BLIJVEN IN ONSZELF INVESTEREN. EN JIJ?

DE VRAAG 

Hoe werven wij technisch personeel in een schaarse markt voor een relatief onbekende werkgever? Deze ambitieuze vraag legde Gunvor Petroleum Rotterdam bij ons neer.

ONS ANTWOORD

Het is makkelijker om mensen naar je toe te laten komen dan er zelf achteraan te moeten rennen. Dit is het beste argument om aan Employer Branding te doen. Vandaar dat we beginnen met investeren in de naamsbekendheid en het imago van Gunvor als werkgeversmerk. Dan wordt het werven zelf een stuk makkelijker. Dat doen we door de inzet van meer zichtbare middelen zoals een online wervingsfilm en diverse outdoor middelen in de directe omgeving van de raffinaderij. Samen met een Escape Room op locatie en een uitgebreide social media campagne investeren wij niet alleen in het merk, maar zorgen zo ook voor een maximale conversie.

HET RESULTAAT

Contact

Heb je een vraag, stuur ons een e-mail en we nemen zo spoedig mogelijk contact op met u.