fbpx
tbi022_header_1920x3201

DE VRAAG VAN TBI

Wij willen met TBI de kwaliteit van wonen, werken en mobiliteit van mensen verbeteren door slimme, duurzame en toekomstbestendige oplossingen te ontwikkelen. De komende jaren is onze strategie gericht op drie pijlers: een toonaangevende marktpositie, circulair ondernemen en een aantrekkelijke werkomgeving. Kunnen jullie ons helpen deze nieuwe strategie te implementeren binnen de organisatie(s) en betekenis te geven?

Ons plan

Wij ontwikkelden de campagnethematiek ‘De 3 van TBI’ als kapstok voor de nieuwe strategie. Vervolgens hebben wij een aantal mensen uit de verschillende organisaties bij elkaar gebracht in een film: ‘Maak de toekomst met de 3 van TBI’. Hierin verwoordden zij stuk voor stuk wat de nieuwe strategie betekent voor hun werkzaamheden.

 

Creatie

We ontwikkelden een film die intern werd verspreid op de dag van de introductie van de nieuwe strategie. Daarnaast ontwikkelden wij een hand-out, een interne PowerPoint-presentatie en het design van de koffiebekertjes en koekjestray voor op de locaties. En tenslotte ontwikkelden wij het format  ‘3 van TBI Reporter’ voor een aantal video-updates rondom de implementatie van de strategie bij verschillende TBI-ondernemingen.

RESULTAAT

6

Aantal verschillende middelen bij lancering strategie

2

Gemiddeld iedere 2 maanden een nieuwe ‘3 van TBI Reporter’ online

18

Aantal bouwplaatsen voorzien van koekjestrays en koffiebekertjes

50000

Aantal verspreide koffiebekers tijdens de branding van de 3 van TBI, naast 2200 flyers en 500 koekjesdozen

Meer weten?