Terug

CRH Ambassadors Week


De vraag:

89.000 mensen werken bij CRH, verdeeld over 4000 locaties. Ze weten vaak niet van elkaars bestaan af, spreken elkaars taal niet en geven een andere invulling aan hun werkzaamheden. Maar toch.. ze zijn CRH. Allemaal. Aan ons de werd de vraag voorgelegd hoe de binding met het CRH ‘moedergevoel’ verwerkt kan worden en hoe de kennisdeling geoptimaliseerd kan worden. Dat aangevuld met meer sociale cohesie en betrokkenheid.

Ons antwoord:

We constateerden dat in zo’n grote onderneming ambassadeurs nodig zijn die verbinding zoeken met elkaar, van elkaar leren, kennis delen, elkaar weten te vinden en erover praten met hun lokale collega’s. Connecting. Deze ambassadeurs moeten het gevoel krijgen dat ze gezien en gewaardeerd worden. Om dit ‘One CRH gevoel’ te creëren hebben we CRH Ambassadors Weeks georganiseerd. Dit in 5 landen (Nederland, Engeland, Frankrijk, Polen en Duitsland). Wij ontwikkelden het concept voor de week en hebben elke eventweek geproduceerd. Het is een repeterend programma vol trainingen, site visits, challenges en interactie. Door de follow-up en het universele programma in lokaal jasje heeft CRH er een hoop ambassadeurs bijgekregen.

Resultaat: